Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2007 22:20 - Детският ангел
Автор: nikijsw Категория: Изкуство   
Прочетен: 428 Коментари: 1 Гласове:
0



Детският ангел

Имало едно време едно дете, което тепърва щяло да се роди.
То попитало Господ:
Казаха ми че утре ме изпращаш на земята,но как ще живея там толкова малък и беззащитен?"

Господ: "Измежду редица ангели, аз избрах един специално за теб. Той ще те чака и ще се грижи за теб"

Детето: "Но кажи ми, тук в Рая,не е необходимо нищо друго освен да пея и да се смея, и това ми е достатъчно за да съм щастлив. Ще бъда ли щастлив там?"

Господ: "Твоят ангел ще пее за теб и ще се смее за теб всеки ден. Ти ще усещаш любовта на твоя ангел и ще бъдеш щастлив."

Детето: "Но как ще съм в състояние на разбирам хората когато ми говорят след като не разбирам техният език?"

Господ: "Твоят ангел ще ти казва най-красивите и сладки думи които някога си чувал. С много търпение и грижи, твоят ангел ще те научи как да говориш!

Детето: "И какво ще правя когато искам да говоря с теб?"

Господ: "Твоят ангел ще ти събере ръчичките и ще те научи как да се молиш."

Детето: "Но съм чувал че на земята има и лоши хора. Кой ще ме защитава?"

Господ: "Твоят ангел ще те брани дори и това да означава да рискува собственият си живот."

Детето: "Но аз винаги ще съм тъжен защото няма повече да те виждам."

Господ: "Твоят ангел винаги ще ти говори за мен и ще те научи за начините чрез които можеш да идваш при мен, но независимо от товааз винаги ще съм до теб."

И тъкмо когато имаше такова спокойствие в рая, от земята започнаха да се чуват гласове.

Детето, бързайки, попита тихо:
"О,Господи, ако трябва сега да тръгна, кажи ми поне името на моят ангел."

Господ: "Името на твоят ангел не е важно,защото ти ще наричаш твоят ангел.....МАМО!
    МОЯТА МАМА Е НАЙ-ДОБРИЧКА,ТЯ МНОГО МЕ ОБИЧКА!
СУТРИН СТАВАМЕ НИЙ РАНО,ТЯ ХРАНИ МЕ С ЛЮБОВ ГОЛЯМА.
ПОСЛЕ СЛАДКО МИ ГОВОРИ,
А ПЪК АЗ СЕ СМЕЯ,ГУКАМ,И КАТО СЕ ИЗМОРЯ , УКРОТЯВАМ СЕ И СПЯ!
ЩОМ ВИДИ СЛЪНЦЕ,ЧЕ ПЕЧЕ МАМА БЪРЗО ЩЕ МЕ ОБЛЕЧЕ,
НА РАЗХОДКА ЩЕ МЕ ИЗВЕДЕ!
КОЛКО ОЩЕ ИЗНЕНАДИ Я ОЧАКВАТ,С КОЛКО РАДОСТ АЗ ЩЕ Я ДАРЯ!
ЗДРАВО БЕБЕ ЩЕ РАСТА,ЛЮБОВТА СИ ЩЕ И ПОДАРЯ!


Тагове:   Ангел,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dana55 - Хубава вечер!
06.05.2007 22:39
Браво, чудесно е написано, с много чувство!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nikijsw
Категория: Други
Прочетен: 9651
Постинги: 3
Коментари: 3
Гласове: 11
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930